02 Μάι 2019

Ομιλία του Καθηγητή Martin Dresner με τίτλο “Determinants of Operating Performance and Customer Satisfaction in the Service Sector: The Case of the U.S. Airline Industry”

Ομιλία του Καθηγητή Martin Dresner με τίτλο “Determinants of Operating Performance and Customer Satisfaction in the Service Sector: The Case of the U.S. Airline Industry”

Ο Καθηγητής Martin Dresner, καθηγητής στην Σχολή Robert H. Smith School of Business του University of Maryland θα παραχωρήσει διάλεξη με θέμα “Determinants of Operating Performance and Customer Satisfaction in the Service Sector: The Case of the U.S. Airline Industry” στις 2 Μαΐου 2019 στις 17:30.

Ο Καθηγητής Dresner αναφέρει χαρακτηριστικά:

"Οι εταιρείες υιοθετούν στρατηγικές για πολλούς λόγους - αύξηση μεριδίου αγοράς, ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, επέκταση στην διεθνή αγορά κλπ. Πολλές από αυτές τις στρατηγικές θα επηρεάζουν την ποιότητα των λειτουργιών και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η διάλεξη εξετάζει πώς δύο στρατηγικές - η επιβολή τέλους επί των αποσκευών και οι συγχωνεύσεις αεροπορικών εταιρειών, έχουν επηρεάσει την ποιότητα των επιχειρησιακών υπηρεσιών στη βιομηχανία αερομεταφορών. Η εξυπηρέτηση πελατών στις βιομηχανίες του τομέα των υπηρεσιών, όπως η αεροπορική βιομηχανία, είναι κρίσιμη αφού (σε αντίθεση με τον τομέα των προϊόντων) οι υπηρεσίες ενδέχεται να μην μπορούν εύκολα να «ξαναγίνουν» ή να επιστραφούν. Ως εκ τούτου, η κατανόηση του αντίκτυπου των εταιρικών στρατηγικών στην επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα είναι κρίσιμη για τους διαχειριστές του τομέα υπηρεσιών. "

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Hellenic American College σε συνεργασία με το Ερευνητικό Ινστιτούτο του Hellenic American University (Nashua, NH, USA). Η διάλεξη θα διεξαχθεί στο Hellenic American College, Μασσαλίας 22, Αθήνα, αίθουσα συνεδριάσεων 4ου ορόφου.

Γλώσσα: Αγγλικά

Είσοδος: Ελεύθερη

Σύντομο βιογραφικό

Ο Martin Dresner διδάσκει στην Σχολή Robert H. Smith School of Business του University of Maryland από το 1988, όπου είναι Καθηγητής και Προσωρινός Πρόεδρος του Τμήματος Logistics, Business και Public Policy. Έλαβε το Ph.D. στην ανάλυση πολιτικής από τη Σχολή Sauder School of Business του University of British Columbia. Η έρευνά του επικεντρώνεται σε δύο μεγάλους τομείς, στην πολιτική αεροπορικών μεταφορών και στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Είναι πρόεδρος της Ερευνητικής Εταιρείας Αερομεταφορών (ATRS) και πρώην πρόεδρος της Ομάδας Συγκοινωνιών και Επιχειρήσεων (TPUG) της Allied Social Sciences Association και του Ερευνητικού Φόρουμ Μεταφορών (TRF). Ο Dresner είναι συνεργάτης του περιοδικού Business Logistics και Decision Sciences. Έχει καταθέσει ενώπιον της Υποεπιτροπής Αεροπορικών Μεταφορών της Η.Π.Α. και εργάστηκε ως σύμβουλος για σειρά σημαντικών οργανισμών: Maryland Aviation Administration, Federal Aviation Administration και το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ μεταξύ άλλων.

Εικόνα: Ομιλία του Καθηγητή Martin Dresner με τίτλο “Determinants of Operating Performance and Customer Satisfaction in the Service Sector: The Case of the U.S. Airline Industry”