Η Christine Irvine-Niakaris και η Τζένη Ζημιανίτου, διδάσκουσες του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας-ΤESOL του Hellenic American University, συμμετείχαν σε συνέδριο στο Brighton του Ηνωμένου Βασιλείου που διοργανώθηκε από την ένωση International Association for Teaching English as a Foreign Language μεταξύ 10 και 13 Απριλίου.
Η Christine Irvine-Niakaris, συντονίστρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας-TESOL (MAAL) του Hellenic American University εξήγησε ότι η παρουσίαση με τίτλο Professional Development for English Language Teachers: A competency-based approach, βασίστηκε σε ένα μακροπρόθεσμο έργο εξέτασης και αξιολόγησης εθνικών και διεθνών προτύπων διδασκαλίας και δεδομένων που συλλέχθηκαν από διδάσκοντες για την ανάπτυξη μιας πρότυπης λίστας παρατήρησης τάξης.
Η Δρ. Irvine-Niakaris υπογράμμισε ότι η αξιολόγηση των δεξιοτήτων διδασκαλίας δεν είναι μια τυπική διαδικασία όπου «συμπληρώνεις κουτάκια». Για το λόγο αυτό η ίδια προτείνει μια πρότυπη λίστα αξιολόγησης και ανάπτυξης βέλτιστων πρακτικών καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας των διδασκόντων. Η λίστα που παρουσιάστηκε στο συνέδριο αναπτύχθηκε τα δυο τελευταία χρόνια με τη βοήθεια και συμβολή διδασκόντων και παρατηρητών και χρησιμοποιήθηκε για διαγνωστικές και συγκριτικές αξιολογήσεις σε ένα ευρύ πλαίσιο επαγγελματικής εξέλιξης. Η Δρ. Irvine-Niakaris σημειώνει ότι η λίστα λειτουργεί ως ένα σημαντικό εργαλείο για τις συζητήσεις προ-παρατήρησης και μέτα-παρατήρησης ώστε να βοηθήσει τους διδάσκοντες στην περαιτέρω βελτίωση του έργου τους. Αυτές οι θεωρήσεις και οι σχετικές προσεγγίσεις συμβάλλουν στις αλλαγές και προσθήκης που γίνονται για αυτό άλλωστε χαρακτηρίζεται και ως οργανική λίστα. Μπορείτε να κατεβάσετε την λίστα εδώ (.pdf, 335.95 KB) σε περίπτωση που επιθυμείτε να την χρησιμοποιήσετε για την επαγγελματική σας εξέλιξη ή για σκοπούς έρευνας.