Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας B-Cube διοργανώνεται το 4ο -ανοιχτό στο κοινό- εργαστήριο με τίτλο: «Πώς να Επανατοποθετήσετε την Εταιρεία ή τον Μη Κερδοσκοπικό σας Οργανισμό στην Αγορά». Το εργαστήριο θα προσφερθεί από τον André Gutierrez, Senior Advisor στη Gargiulo + Partners, συμβουλευτική εταιρεία στον χώρο της επικοινωνίας.
Ο κ. Gutierrez θα αναπτύξει το θέμα της επανατοποθέτησης εταιρειών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών στην αγορά με στόχο την ανάπτυξη και την εξέλιξη στο μέλλον, αναφερόμενος και σε δοκιμασμένες πρακτικές που χρησιμοποιούν γι’ αυτόν τον σκοπό παγκοσμίως κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του branding. Επιπλέον, θα ανατρέξει σε αρκετές περιπτωσιολογικές μελέτες από τη σταδιοδρομία του ως Brand Marketing Strategist στη Νέα Υόρκη.
Η εκδήλωση θα διεξαχθεί την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024, στις 18:00, στο Hellenic American College, Μασσαλίας 22, Αθήνα, στον συνεδριακό χώρο του 6ου ορόφου.
Οι εκδηλώσεις HOW-TO συντονίζονται από ειδικούς της αγοράς και διδάσκοντες με διαφορετικά υπόβαθρα. Απευθύνονται σε νέο, καινοτόμο και επίδοξο κοινό στον χώρο των επιχειρήσεων. Οι συμμετέχοντες, με την ολοκλήρωση των εργαστηρίων, θα έχουν διευρύνει και ενισχύσει τις δεξιότητες και το επαγγελματικό τους προφίλ, διεκδικώντας την επιτυχία σε ένα απαιτητικό, ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον.
Το B-Cube αποτελεί πρωτοβουλία του Hellenic American University που προσφέρει γνώσεις, δικτύωση και καθοδήγηση με άξονα την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Σε ποιους απευθύνεται:
- Επαγγελματίες ανώτερου επιπέδου (συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού και του τμήματος μάρκετινγκ)
- Επιχειρηματίες
- Μεταπτυχιακούς φοιτητές που ενδιαφέρονται για την επιχειρηματικότητα
- Στελέχη όλων των ειδικοτήτων
- Άτομα που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια 360˚ άποψη του επιχειρηματικού κόσμου
Γλώσσα διεξαγωγής: Αγγλικά
Εγγραφείτε μέσω της επίσημης σελίδας της εκδήλωσης (στα Αγγλικά).
Είσοδος ελεύθερη.
Σύντομο βιογραφικό ομιλητή:
Ο André Gutierrez εργάζεται ως Senior Advisor στην εταιρεία Gargiulo + Partners. Έχει περισσότερα από 25 έτη εμπειρίας στη συμβουλευτική στρατηγικής επικοινωνίας, το brand-building και την ανάπτυξη επιχειρήσεων.
Ο André έχει παράσχει συμβουλευτική στο πλαίσιο πολλών πρωτοποριακών πρωτοβουλιών επικοινωνίας. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα, μεταξύ άλλων, αποτελούν επιτυχημένα πρότζεκτ επανατοποθέτησης brand στην αγορά για διεθνείς δημόσιες επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικούς φορείς, όπως η Banco Santander, η Telefonica, και η Right to Play. Έχει, επίσης, βοηθήσει στο καινοτόμο sonic branding, δηλαδή τη στρατηγική χρήση της μουσικής, του ήχου και της φωνής ως εργαλείων brand-building, έχοντας πελάτες όπως η Verizon και η ANZ Bank. Άλλα επιτυχημένα πρότζεκτ περιλαμβάνουν κορυφαίο, βραβευμένο προωθητικό περιεχόμενο και πρωτοβουλίες επικοινωνίας σε συνεργασία με την Bank of the West, το The NAMES Project Foundation και την Pfizer.
Ο André κατοικεί στην Αθήνα όπου και ξεκίνησε την καριέρα του διδάσκοντας αγγλικά και προετοιμάζοντας φοιτητές για σπουδές και δουλειά στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει ολοκληρώσει προπτυχιακές σπουδές στο Edmund A. Walsh School of Foreign Service του Georgetown University (Bachelor of Science in Foreign Service), και μεταπτυχιακές σπουδές στο Middlebury Institute of International Studies στο Monterey. Ο André έχει πολύ καλό επίπεδο στα ισπανικά και ικανοποιητικό επίπεδο στα ελληνικά.
Εικόνα: Photo by Karolina Grabowska: https://www.pexels.com/photo/black-chess-pieces-on-yellow-background-5477776/