Mac OS X - HelpDesk Support
Mac OS X - HelpDesk Support

Σεμινάριο διάρκειας 32 ωρών, το οποίο προσφέρει σε βάθος εξερεύνηση των διαδικασιών επίλυσης προβλημάτων σε συστήματα με macOS.

Στο σεμινάριο δίvεται έμφαση στην πρακτική εξάσκηση μέσα από εργαστηριακές ασκήσεις πραγματικών σεναρίων, σε συνδυασμό με στοχευμένες διαλέξεις που θα δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις σε όσους θέλουν να υποστηρίξουν χρήστες του λειτουργικού συστήματος macOS.

Διδακτέα Ύλη 

  • Installation 
  • User Accounts
  • File Systems
  • Applications and Processes
  • Network Configuration
  • Network Services
  • Peripherals and Printing
  • System Startup

Πληροφορίες

Γλώσσες EL, EN
Προαπαιτούμενα Intermediate-level (B2) γνώση Αγγλικών, βασικές γνώσεις λειτουργικού συστήματος macOS και επίλυσης προβλημάτων
Σε ποιον απευθύνεται απόφοιτοι δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επαγγελματίες
Βεβαίωση Παρακολούθησης Ναι
Προσφέρεται Online Όχι

Προγράμματα

Ημέρες και Ώρες Ημ/νία Έναρξης Ημ/νία Λήξης Ώρες ανά εβδομάδα
Παρασκευή 18:00-22:00 και Σάββατο 10:00-14:00 - - 8