Mac OS X - HelpDesk Support

Mac OS X - HelpDesk Support

Σεμινάριο διάρκειας 32 ωρών, το οποίο προσφέρει σε βάθος εξερεύνηση των διαδικασιών επίλυσης προβλημάτων σε συστήματα με Mac OS X.

Στο σεμινάριο δίvεται έμφαση στην πρακτική εξάσκηση μέσα από εργαστηριακές ασκήσεις πραγματικών σεναρίων, σε συνδυασμό με στοχευμένες διαλέξεις που θα δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις σε όσους θέλουν να υποστηρίξουν χρήστες του λειτουργικού συστήματος Mac OS X.

Διδακτέα Ύλη 

  • Installation 
  • User Accounts
  • File Systems
  • Applications and Processes
  • Network Configuration
  • Network Services
  • Peripherals and Printing
  • System Startup

Πληροφορίες

Γλώσσες EL, EN
Προαπαιτούμενα Intermediate-level (B2) γνώση Αγγλικών, βασικές γνώσεις λειτουργικού συστήματος Mac OS X και επίλυσης προβλημάτων
Σε ποιον απευθύνεται απόφοιτοι δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επαγγελματίες
Βεβαίωση Παρακολούθησης Ναι
Προσφέρεται Online Όχι

Προγράμματα

Ημέρες και Ώρες Ημ/νία Έναρξης Ημ/νία Λήξης Ώρες ανά εβδομάδα
Παρασκευή 18:00-22:00 και Σάββατο 10:00-14:00 2/11/2018 30/11/2018 8